ایرانیان برند

تبلیغات - دیجیتال مارکتینگ

ایرانیان برند

تبلیغات - دیجیتال مارکتینگ

به دست آوردن رتبه در شبکه های اجتماعی

SMM چیست؟

SMM مخفف کلمه ی social media marketing است و به معنای بازاریابی و مارکتینگ در شبکه های اجتماعی می باشد.

برای بهبود رنکینگ سایت از SEO و برای معرفی کسب و کار در شبکه های اجتماعی از SMM استفاده می کنند.

چرا SMM اهمیت دارد؟

امروزه مردم از موبایل برای گشتن در اینترنت بسیار بیشتر از لپ تاپ ها و کامپیوترها استفاده می کنند. در چنین شرایطی شبکه های اجتماعی بسیار محبوب می شوند زیرا استفاده از آن ها راحت است ، سرعت خوبی دارند ، امکان تعامل و ارتباط با دیگران را به ما می دهد و هزاران ویژگی دیگر که همگی به شما کمک خواهند کرد که از این موقعیت به نفع خودتان استفاده کنید.

می توانید با نگاه کردن به اطرافیانتان متوجه شوید که همگی در  شبکه های اجتماعی عضو هستند و ساعت های زیادی را در دنیای مجازی سپری می کنند. شما نیز می توانید از این اتفاق بهترین نتیجه را بگیرید. این شبکه ها هر کدام به نحوی روی سئو سایت شما تاثیر می گذارند. با استفاده از هر کدام از این شبکه ها علاوه بر بازاریابی برای برندتان می توانید تاثیر مستقیم روی سئو سایت بگذارید. برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند شبکه های اجتماعی بسیار نتیجه خوبی می دهد زیرا به راحتی می توان در شبکه های اجتماعی معروف شد و در نتیجه برندسازی کرد.

ارتباط شبکه های اجتماعی و سئو همیشه مورد بحث و مهم بوده است. همه ما این نکته را می‌دانیم که شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر دارد اما ممکن است ندانیم که این تاثیر چگونه اتفاق می افتد.


شبکه های اجتماعی و تاثیر ان در کسب و کار

چگونه رتبه خوبی در سئو داشته باشیم ؟

به دست آوردن رتبه خوب سئو اتفاقی نیست! برای به دست آوردن رتبه خوب سئو باید بسیاری از موارد را رعایت کرد. داشتن یک چک لیست برای بررسی سایت قدم اول این راه می باشد. چک لیست های زیادی در بین سایت ها وجود دارد که هر کدام بخشی از موارد را ذکر کرده اند. اما ما در مقاله هایی که تهیه میکنیم برایتان سعی داریم تمامی موارد را بازگو کنیم . در این مقاله ۱۰ مورد را به شما عزیان معرفی کرده ایم .

بهینه سازی شبکه های اجتماعی – SMO

 

(SMO (Social Media Optimization یا بهینه سازی شبکه های اجتماعی که از مهمترین آن ها می توان به +Facebook ,Twitter , Google اشاره کرد ، یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی نتایج جستجو در اینترنت است. این استراتژی اغلب توسط بسیاری از شرکت ها نادیده گرفته می شود اگرچه می تواند به افزایش موقعیت آن ها در رتبه بندی جستجو کمک کند.

 

در شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی برای دو موتور جستجوی مهم انجام می شود :

 

۱- جستجو در هر شبکه اجتماعی

۲- جستجوی گوگل

 

هنگامی که برای هر دو محیط بهینه سازی می کنید ، برخی از مزایای آن مستقیم و برخی غیر مستقیم هستند. مزیت مستقیم آن این است که کاربران به راحتی پروفایل شما را پیدا می کنند و با شما ارتباط برقرار کرده و منجر به بازدید از سایتتان خواهد شد. مزیت غیر مستقیم آن لینک خارجی است که از پروفایل شبکه اجتماعی شما به سایتتان داده می شود.

 

قراردادن لینک های شبکه های اجتماعی در سایت

 

ابزارهای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی باید در معماری سایت گنجانده شود. این اشتراک گذاری شامل لینک های مستقیم از سایت به پروفایل های کانال های اجتماعی و از پروفایل شبکه های اجتماعی به سایت باشد. همچنین می توانید دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در پست های سایت اضافه کنید.

لینک های که از رسانه های اجتماعی دریافت می شوند، لینک هایی با کیفیت می باشند چرا که سایت های اجتماعی از اعتبار ویژه ای برخوردارند. حتی اگر پروفایل اجتماعی تان با نام تجاری با برند جدیدی باشد ، احتمال بدست آوردن رتبه خوب در نتایج جستجو بدلیل اعتبار وب سایت های شبکه های اجتماعی افزایش می یابد.

 

 
شبکه های اجتماعی


ادامه مطلب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.